poniedziałek, 16 września 2013

Rozdział 9 "Zakończenie roku"

Wstałam o 10:00,a zakończenie miałam o 11:00.
-Brawo Jade znowu się spóźnisz.-powiedziałam sama do siebie.
Wzięłam szybko ciuchy i udałam się do łazienki. Po wyjściu szybko zbiegłam na dół. Zjadłam śniadanie i pojechałam do szkoły. O dziwo się nie spóźniłam. Dziewczyny podobnie jak reszta klasy czekała przed aulą.
-Hej!-podeszłam do przyjaciółek.
-Hej!
-Jade nie spóźniłaś się.-powiedziała Ely.
-No chociaż raz.-uśmiechnęłam się.
-Ostatni dzień,potem studia. O matko!-powiedziała spanikowana Meg.
-No strasznie to zleciało.
W końcu przyszedł dyrektor i nasza wychowawczyni. Zdziwiła się ogromnie,że się nie spóźniłam. Rozdali świadectwa i dyplomy,później poszliśmy do sali na poczęstunek,były pożegnania,smutki itd.,a potem piekło się skończyło ^^......
------------------------------------------------

Hej! Ha,ha,ha,ale świetnie wyszło tu koniec roku,a u nas początek. Trochę wyszedł za króciuśki,ale nie wiedziałam co jeszcze napisać. Będzie to teraz chwilowo ostatni rozdział,bo wiecie jest szkoła :(. A pewnie większość z Was ma pełne ręce roboty. Chwilowo odchodzę powinnam wrócić no nie wiem może pod koniec października,bo później jest wolne,więc powinnam się wyrobić z dalszymi rozdziałami. No więc co wracam pod koniec października :) to papatki. I love U :*. (Ale znając życie nie wytrzymam,więc rozdział dodam jakoś pewnie wcześniej ^^)

P.S Pomożecie mi?
Mam duuużo blogów i 2 z nich chcę usunąć jak myślicie do dobre rozwiązanie? Proszę Was o szczere odpowiedzi.
Jeśli coś chodzi mi o blogi:
Mroczny Świat Przygód Sydney i Moja Inna Historia. (linki do tych blogów znajdziecie w zakładce Polecam i Spam oraz Moja Książka) Powiedzcie mi co sądzicie o tych blogach i czy je usunąć,bo zależy mi na waszych opiniach ^^. Bo mam tego dużo, a tych 2 akurat nikt nie czyta ;( no więc, wiecie nie wiem czy to ma sens.

Dawno tego nie było ^^. Miałam 8 komentarzy pod ostatnim postem i teraz mi się nudziło :P,więc napiszę odpowiedzi do Waszych komów co Wy na to? Jesteście za? Jasne ;). To zaczynam ^^:

Julka Magda: Ja również nie lubię pożegnań :(,ale tak chciałam :P. Hmm...chwilowo nikt po nikogo nie wróci. Razem będą może podkreślam MOŻE w 30 lub 40 rozdziale albo nawet później, bo to zależy od tego jak rozwinę akcje :P. Tak,tak wiem jestem zła. Buhaha :D. Do śpiewania? No nie wiem tak mi się samo napisało. Ogólnie to mnie moje koleżanki (a w zasadzie JEDNA :*) zmuszają do tego,więc tak wyszło,a co do koncertu to dobry pomysł! Spróbuję go wykorzystać. Dziękuję! :* <3.

Angie: Nie zdaje Ci się ;). Loganowi podoba się Ely :*. Jak już mówiłam razem będą w 30 lub 40 rozdziale (albo nawet jeszcze później ^^)

Sylwia Bibuła: ;( :(

Kiki Rusherka: Dawno nie czytałam Twoich komentarzy Kochana :* cieszę się,że już przeczytałam.  Z Jade i Jamesem na pewno coś będzie ;P.

Paula Rusherka: Będą utrzymywali kontakt tylko potem znowu się coś zepsuje. Zgodzę się z Tobą,że byli by słodką parą :*.  Za pomoc Ci strasznie pięknie dziękuję bardzo mi pomogłaś,ale ja jeszcze się zastanowię co i jak z tym zrobię ;),ale za pomoc na prawdę dziękuję! :*.

Kini: Również się cieszę,że jesteś! :*. Brakowało mi Twoich komentarzy :D. Ten kroczek? Zależy jaki... ( Ci chodzi po główce ^^) :P.

Marcela:  Cieszę się,że wpadłaś i skomentowałaś ;) :*.

P.S 2 Jak w szkole? U mnie nawet dobrze ma jak na chwilę obecną same dobre ocenki (ale lepiej nie zapeszać ^^)

Ogólnie to się z Wami nie żegnam,ale zostawiam w takiej niepewności ^^ ;P.

P.S 3                     I O  NAJWAŻNIEJSZYM BYM ZAPOMNIAŁA ^^.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO LOGAN!!!!!!!! :* TROSZKĘ SPÓŹNIONE,ALE CO TAM. WAŻNE,ŻE SĄ CO NIE?



















                                                                                                                             

                                                                                                                                                _Jade_

11 komentarzy:

  1. Super nie przejmuj sie ,że krótki czekam nn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio krótki ale mnie się podoba :D Czekam na nn i zapraszam do mnie na nowego bloga :)
    http://www.my-life-is-amazing-world.blogspot.com
    No i polecam mojego wspólnego bloga, prowadzonego z przyjaciółką
    www.me-bff-btr-and-1D.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdzial :-* nie usuwaj tamtych blogow bo fajne sa mi sie podobaja ^^
    Zalozylam ostatnio nowego bloga nie o BTR mam nadzieje ze Cie zaciekawi :-* jestem ciekawa Twojej opini ;-) http://www.Iammyselfbykiki.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam Kiki :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz Loguś ma 24 lata ;*
    Niech sobie znajdzie w końcu jakąś dziewczynę a nie :d
    Przy okazji zapraszam do siebie na prolog:
    http://live-love-laugh-forever-dreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio. Nie szkodzi że krótki ale i tak fajny. Czekam na nn
    P.S

    OdpowiedzUsuń
  6. No szkoda, że krótki rozdział, ale szybko wracaj do nas ^ ^
    A co do blogów to rób co chcesz :) Każdy powinien uszanować twoją decyzję :) CZekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabiję. Zabiję. Jak to w 40 rozdziale?!!!
    Wiesz co!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby do tego służy zakładka spam, vale skoro wszyscy tak robią to nie am zamiaru być gorsza. Niegrzeczna ja.
    Zapraszam do siebie, w sumie są tylko 4 rozdziały, ale mam nadzieję, że wpadniesz i skomentujesz ^^
    http://mlodosc-nie-zawsze-oznacza-glupote.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię ! :* : http://szkola-podrywu.blogspot.com/p/liebster-award.html ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    ZDJĘCIA LOGANA!!! ACHHHHHHHH... Mam zaciesz ^^ On był taki aww jak był mały ;*
    A teraz co do rozdziału: nawet krótszy niż mi wyszedł, nie wiedziałam że tak się da o.O Ale i tak fajny :) Wybacz że wcześniej nie komentowałam, ale jak sama dobrze wiesz, to od jakiegoś czasu mam problemy z netem. Ale rozdziały super. No i najważniejsze! Coś zaczyna iskrzyć między mną i moim mężem [czytaj: Ely i Loganem] ;p Jestem taka szczęśliwa! A teraz inna sprawa: jak można być tak głupią jak Danis?! Dawać dupy dyrektorowi żebyś nie musiała siedzieć 2 miesiące w kozie?! Czysta dziwka, że się tak delikatnie wyrażę. No i o co chodzi z Conorem? Przecież kilka rozdziałów temu chciał ją na korytarzu ostro zerżnąć, a teraz "Kocham Cię"?! Po czymś takim już dawno bym go wykastrowała. Co on sobie myśli, że jak wyzna Jade miłość, to ona mu przebaczy za chęć gwałtu?! No ja myślę że nie! Och, ale się rozpisałam... Dobra, czekam nn^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Popłakałabym się jakbym miała się pożegnać z klasą do której teraz chodzę! I z tym chłopakiem co tak genialnie całuje w śnie... dlaczego on ma laskę!? :c
    Smutne jest ze chcesz usunąć blogi... no 5 to ogromna odpowiedzialność a sama ledwo wyrabiam się z jednym. Mam nadzieje że wyjdziesz na prostą ;D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy