wtorek, 12 listopada 2013

Rozdział 14 "Strach ma wielkie oczy"

Zabawa była super,ale nagle usłyszałyśmy dzwonek do drzwi. Szybko wszystko powyłączałyśmy i razem ruszyłyśmy w stronę drzwi.
-Co jeśli to jakiś złodziej lub pedofil?-spytał Domi.
-Cii...-uciszyłam ją. Meg jest tu gdzieś włącznik światła?
-Po lewej.-włączyłam go i momentalnie przed domem zrobiło się jasno.
-Kto tam jest?-spytała Ely.
-Logan!-powiedziała Meg,bo znajdowała się najbliżej drzwi.
-Loga!-powtórzyłyśmy wszystkie,ale Ely otworzyła mu drzwi.
-Człowieku wiesz,która godzina?! Napędziłeś nam stracha!-krzyczała Meg.
-Sorry,ale mam sprawę.-podrapał się po karku.
-Jaką?!-spytałyśmy wszystkie.
-Do Ely.-uśmiechnął się.
-Do mnie?-zdziwiła się,a on pokiwał głową i poszli do kuchni.

*Z pkt. Elizabeth*
-Do mnie?-zdziwiłam się,ale i nawet trochę ucieszyłam.
Poszłam z nim do kuchni. Słucham Cię.
-No...
-Powiesz w końcu?!-trochę się wkurzyłam.
-Poudajesz moją dziewczynę?-spytał z uśmiechem,ale jednocześnie się zmieszał.
Ucieszyłam się,ale tylko poudawać to troszkę posmutniałam,ale chyba nie dałam po sobie tego poznać.
-Spoko.-uśmiechnęłam się. Kiedy?
-Jutro.
-I przychodzisz z tym teraz?!
-Teraz mi się przypomniało. Jutro mam spotkanie z rodzicami.-podrapał się po karku.
-Oj Logan,Logan.-zaśmiałam się.
-Czyli się zgodziłaś?
-Tak.
-Dziękuję.-pocałował mnie w policzek. Wpadnę po Ciebie jutro o 2:00 okey.
-Okey.-ruszył do drzwi i wyszedł żegnając się z dziewczynami.

*Z pkt .Jade*
-Czego chciał?-spytałam.
-Żebym poudawała jego dziewczynę.
-To randka?-spytałam upewniając się.
-Z jego rodzicami?-wybuchnęłyśmy wszystkie śmiechem. Domi zamknęła drzwi i wróciłyśmy do oglądania,ale nie na długo,bo zrobiłyśmy się senne,więc Meg wyłączyła telewizor i wszystkie zasnęłyśmy.

--------------------------------------------------------
Rozdział jest do bani!! -.- Kurczę no! Taki bez weny i w ogóle. Ehhh...czekam na Waszą krytykę. Amen. Tak w zasadzie rozdział miał być wcześniej,ale wyszedł jak wyszedł -.-. Mam nadzieję,że 15 będzie lepszy.
Teraz z innej beczki ^^: 
Mogłabym prosić Was o pomoc?? Mam takie pytanie znacie może jakąś aktorkę,piosenkarkę itd.: podobną do naszej głównej bohaterki (Jade) czyli Malese Jow?? Jeśli tak zostawcie info w komie kto to taki (jeśli możecie) ^^. Z góry dziękuję za pomoc :*

Zasypie Was teraz linkiem do mojego nowego bloga mam nadzieję,że się Wam spodoba ^^ i przeczytam jakiś miły komentarz :*:
http://zakazany-owoc-jest-najlepszy.blogspot.com/

Teraz to już wszystko na dziś ^^. Czekam na komcie i pozdrawiam Was Kochane <3. Dziś bez szantażu,bo komentarzy i tak będzie maluśko ze względu na ten jakże "cudowny" (sarkazm) rozdział.

J. 

10 komentarzy:

  1. Co ty gadasz?! Rozdział zajebisty! Mnie się mega podoba! (pewnie dlatego, że w końcu będzie coś iskrzyć pomiędzy mną i moim mężem ^.^) Nie znam podobnych aktorek. Sorry. Ale wracając jeszcze do rozdziału, to ja już się postaram, żeby jego rodzice uwierzyli, że naprawdę jestem jego dziewczyną. Będę go obejmować, przytulać, całować... Mogę go nawet zgwałcić, byleby tylko uwierzyli ^_^ Czekam nn ^^
    P.S. Dodałam rozdział na nieoczekiwaną. Wyszedł mi... chyba kiepsko -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Co byś powiedziała na Sarah Hyland? Nawet podobne są... tak mi się skojarzyło xd
    Uuuuuuuu Logan ty serio jesteś taki głupi -.- ona chce być twoją laską! Nie karz jej udawać tylko ją pocałuj i już x3 Kochaj ją!
    Biedna... serio chłopacy są tępi xD Ale taki urok... nikt nie jest doskonały :c
    Czekam niecierpliwie na nn i mi bardzo się podobał rozdział ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdzial mi sie podoba :-D jestem ciekawa czy Logan bedzie z Ely ;* Pozdrawiam :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie gadaj głupot! Rozdział wyszedł ci super!!! Widzę, ze coś się szykuje pomiędzy Loganem, a Ely no ładnie, ładnie :D Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału! Czekam na next!! ^^
    Pozdrawiam :**** Patrycja :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział!!
    Poudawać dziewczynę... xd Co jak co ale jak przeczytałam końcówkę z per. Jade to wybuchnęłam śmiechem!
    pzdr. Kochana!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że taki krótki rozdział...ale fajna randka :D Z rodzicami :D Rozdział super :) tylko jak mówiłam. Szkoda, że krótki.
    Czekam nn :*
    Ps. zapraszam http://nic-sie-nie-liczy-tylko-ty.blogspot.com/2013/11/012-co-ja-zrobiam.html :)

    A co do tej dziewczyny podobnej do Jade to...może Mila Kunis, Luce Hale, Lily Collins, Elizabeth Gillies, a jeśli te nie to możesz tutaj poszukać jakieś: http://www.listal.com/list/2013-maxim-sexiest-women, http://www.listal.com/list/underrated-beauty i http://www.listal.com/list/beautiful-brunettes-diohalford
    Nmzc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. SIEMKA ^.^
    rozdział przecudowny i nie marudź ^.*
    Logan tak słodko i niewinnie ja o to poprosił, że aż się wzruszyłam :D haha
    Ale tak na serio to ja myślałam, że to będzie wyznanie miłosne :( specjalnie zasłaniałam ręką tekst, żeby nie zniszczyć sobie tej dramatycznej akcji :D
    Ale udawanie dziewczyny to też nie głupi pomysł haha ^.^
    Hmm... powiadasz, że chcesz zmienić główną bohaterkę ? W sumie szkoda bo ta też jest fajna :/
    Ale Phoebe Tonkin jest naprawdę śliczna, tak samo jak Chrissy Costanza , Iga Wysocka, Nina Dobrev, Megan Nicole, Lucy Hale, Demi Lovato, Jasmine Villegas... emm nie mam na tę chwilę więcej pomysłów :/
    świetny rozdział :3 Czekam nn :*

    ps. zapraszam do siebie http://welcome-in-my-lifeee.blogspot.com/2013/11/rozdzia-ii-my-dear-memories.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodko <3 Mam nadzieję, że wyjdzie coś więcej z tej "randki" Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeej sorki że dawno nie dodawałam komentarzy :( Randka hmmmm :D No czekam nn i zapraszam do mnie na nową notkę :D
    http://www.young-love-so-complicated.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominuje cie reszta u mnie http://bigtimerush46.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy