czwartek, 29 sierpnia 2013

Rozdział 5 "Normalny dzień? Chyba nie całkiem!" cz.3

Najpierw wybrałam numer Ely odebrała natychmiastowo:
-Jade! Co tam?
-Hej! Rozmawiałam przed chwilą z Kendallem.
-Tak? Super! Ustaliliście coś?
-No właśnie o to mi chodzi. Mamy się spotkać jutro o 3:00 w Caffe-Latte.
-Jutro! Co ja mam ubrać?!
-To akurat nie problem.
-Nie problem! Ta jasne!
-Okey kończę.
-Pa!-rozłączyłam się.
Teraz wybrałam numer Meggie:
-Hej Jade! Co tam?
-Hej! Rozmawiałam przed chwilą z Kendallem.
-Z Kendallem? O ja cię!
-Mamy się spotkać jutro o 3:00 w Caffe-Latte. Chcesz iść?
-Aaa...-wydarła się do telefonu. Jeszcze się pytasz! Pewnie!
-Okey to w takim razie jutro o 3:00 pod kawiarnią.
-Oki!
-To do zobaczenia!
-Pa!-rozłączyłam się.
Wszystko już załatwione, teraz czas,żeby poszukać jakiś ciuchów i trochę dowiedzieć się o BTR. Najpierw zdecydowałam się,że przygotuję strój. Wybierałam go z jakąś godzinę mam nadzieję,że będzie odpowiedni.
Później zajęłam się wyszukiwaniem ich osoby w internecie. Na początku sprawdziłam Jamesa Maslowa, bo pamiętam jak ma na imię i nazwisko. Następny był Logan,Carlos i Kendall. Dowiedziałam się wielu ciekawych informacji. (z wikipedii ^^) Czas przy tym zleciał nie miłosiernie. Była już 9:00, poszłam szybko pod prysznic i z powrotem usiadłam przed laptopem. Obejrzałam 5 odcinków serialu Big Time Rush i w którymś momencie odpłynęłam.
-------------------------------------------------
NA RESZCIE!! BLOGGER ZADZIAŁAŁ!! WOO HOO!! Jak obiecałam spróbuję dodać również 6. ^^.

 Ufff... To była ostatnia część 5 rozdziału. Jak się podobało? Mi nawet tak średnio, ale cóż. To mnie, a Wam?

                                                                                                                                    _Jade_

2 komentarze:

  1. Jeszcze jedna część? Super! Czyli to jeszcze nie koniec ^^ wohohohoho :D
    Widzę moją reakcje xd chociaż prawdopodobnie rozwaliłabym z szczęścia komórkę o ścianę xD Iii x3 Jak ja im zazdroszczę! :D
    Nie ma to jak udawać Rusherkę xd ale profesjonalnie to robisz xD Mi by się nie chciało za nic T.T Ale za późno bo już wiem xD
    Mi się bardzo podobała ta część i ogólnie cały 5 rozdział ^^ Był genialny! :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. siemka !

    w-w-w-wow :D nawet jako rusherka świetnie wygląda Jade haha xd
    wkręciła się ostro w BTR
    Jade: jutro spotkanie a ja nic o nich nie wiem ! O.o (leci do laptopa) szukaj szukaj szukaj ! szybciej no ! serio miał żone ?! hahahah xd LOL co to jest KOGAN ?! :o ok ok ... brak pytaań... Oo! mają serioal !
    pierwszy odcinek: ale z ciebie wieprz o taaaak wielki wieprz.. ty wyglądasz jak wiepsz
    James: i cuuuuuuuuchniesz jak wieeeeeprz..
    babcia: Jade!
    Jade: oglądam BTR-ów babciuuu ...
    lece czytać daleeej dalej dalej ! ^^ hyhy

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy