poniedziałek, 29 lipca 2013

Prolog

Hej jestem Jade Smith mam 17 lat i mieszkam w Nowym Jorku kocham to miasto, ale nie za bardzo do niego pasuję. Czemu? Bo jestem Gotką! Dlaczego? Sama nie wiem czemu się nią stałam. Może dlatego, że czułam się nie kochana, a może dlatego, że jestem dziwna? W dzieciństwie byłam małą słodką blondyneczką lubiącą kucyki,księżniczki,kotki itd. wszystko co lubi każda mała dziewczynka. W przedszkolu miałam przyjaciela z którym świetnie się dogadywałam, niestety nasza przyjaźń się skończyła, gdy on wyjechał do Los Angeles z całą swoją rodziną. W czasie rozłąki strasznie za nim tęskniłam, nawet płakałam. Do tej pory go nie wiedziałam, ale nigdy go nie zapomnę chociaż nie wiem jak teraz wygląda.
                                                                         ***
Jak już wiecie jestem Gotką z takim statusem w szkole nie jest łatwo. Dlatego mam tylko jedną szczerą przyjaciółkę Elizabeth nie jest Gotką, ale świetnie się dogadujemy. Moja przyjaciółka mieszka o 2 domy dalej. Poznałyśmy się w gimnazjum. Lubi  kolor czarny, czerwony, niebieski. Uwielbia psy, Nickelback i Big Time Rush, którego ja wręcz nienawidzę!
                                                                         ***
Wychowuje mnie babcia. Zapewne spytacie: Dlaczego babcia? Już odpowiadam:
Babcia dlatego, że nie mam nikogo kto mógłby się mną zająć. Moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, gdy miałam 13 lat. Było mi ciężko, więc chyba dlatego jestem "TĄ" gotką. Przez ten wypadek, pustkę w sercu. Nie jestem też najlepszą uczennicą w klasie, ale najgorszą też nie. Przeciętną.
                                                                        ***
Moim hobby jest fotografia, aż dziwne prawda? No,ale cóż. Kocham rocka, czarny kolor i mojego psiaka Tytusa, który jest biały babcia zawsze się z nas śmieje mówiąc:
"Black and white."
                                                                       ***
W szkole prześladuje mnie Conor, ale ja zaczęłam prześladować go już w przedszkolu. Pamiętam dlaczego:
Zbiłam Conora lalką, a on mnie później klockiem, a mój przyjaciel mu oddał tylko, że mocniej! Później ze mną i moim przyjacielem nikt nie chciał się bawić, więc bawiliśmy się sami.
                                                                      ***
Za niedługo 20 kwietnia! Moje urodziny, kiedyś bym się cieszyła, ale teraz mam to gdzieś.
---------------------------------------------------------
To był prolog! Jeśli wam się podoba zapraszam do komentowania :). Rozdział 1 dodam jeśli pod prologiem znajdę jakieś komentarze! Na tym blogu będę pisała rozdziały z tytułem, żeby mniej więcej wiedzieć co się będzie działo. Na tym blogu będę się podpisywała jako _Jade_. Tak inaczej ^^.
                        Czekajcie wytrwale na rozdział 1 i komentujcie!!
                                                                                                                                     _Jade_

6 komentarzy:

  1. Cudo prolog ! :D zapowiada się ciekawie :* jestem ciekawa następnego rozdziału :D :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada. Szczerze? Według mnie to jest fajniejszy pomysł niż, "mój brat jest słwany", ale tamten blog też jest super
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie. Fajnie że pamiętałaś, że lubię Nickelback ^^ Trochę nie podoba mi się moje imię, Elizabeth. Wolałabym... Nana albo Annabel. Przemyśl zmianę imienia, bardzo proszę :} Ale zapowiada się interesująco, ale po prostu nie umiem sb wyobrazić cb jako gotki :) Po prostu za długo Cię znam. Czekam na rozdział 1!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada. Już jestem czytelniczką! Teraz czekać aż Logie się pokaże w rozdziale! *.* *ślini się* haha nie no żartuję xD. Czekam na pierwszy rozdział no i do nexta jak już mówiłam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega ciekawie sie zapowiada <3 Wiem ze trafiłam tak trochę póżno... ale znalazłam tego bloga przez przypadek ^^ Dzisiaj mam zamiar przeczytać wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zacny prolog :3
    Już mi się podoba ^^
    Wyróżnia się od innych blogów i to mi się podoba ^^
    przepraszam że nie zaglądała wcześniej, ale nie miałam czasu :/
    lece czytać dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy